Entertainment
Selasa, 11 Agustus 2015 - 20:10 WIB

ABAD KEJAYAAN ANTV : Ratusan Wanita Ucapkan Terima Kasih kepada Hurrem di Istana

Redaksi Solopos.com  /  Septina Arifiani  | SOLOPOS.com

SOLOPOS.COM - Hurrem didampingi Baginda Suleiman di Abad Kejayaan Antv (Youtube.com)

Abad Kejayaan ANTV malam ini berlanjut dengan kisah Hurrem yang didatangi sejumlah orang untuk mengucapkan rasa terima kasih.  

Solopos.com, SOLO – Serial Turki Abad Kejayaan yang tayang di ANTV memasuki episode-episode akhir. Selasa (11/8/2015) malam ini, berlaniut dengan Sumbul yang membuatkan kopi kepada Hurrem. Sumbul meminta Hurrem tak banyak minum kopi agar penyakitnya tak bertambah parah.

Advertisement

Baginda datang menemui Hurrem dan menanyakan apa yang terjadi. Hurrem mengatakan tak terjadi apa-apa. Baginda melihat alat racikan kopi di meja Hurrem. Baginda hanya mengatakan dirinya pergi ke pembangunan kompleks dengan Sinan Agha. Tiba-tiba terdegar suara teriakan  memanggil nama Hurrem. Sumbul bergegas untuk mencari tahu apa yang terjadi.

Di luar istana ada banyak wanita yang berteriak memanggil nama Hurrem. Wanita-wanita itu berkumpul untuk menemui Hurrem. Sumbul mengatakan belum pernah melihat hal tersebut sebelumnya. Sumbul bergegas memanggil Hurrem dan Baginda. Hurrem ditemani Baginda melangkah ke luar. Di teras Hureem mendengar orang meneriakkan namanya dan berharap dirinya diberi kesembuhan.

Hurrem terharu dengan peristiwa itu. Hurrem pun turun untuk menemui mereka. Para wanita berbaris untuk mencium jubah Hurrem. Mereka mengucapkan rasa terima kasih kepada Hurrem atas semua kebaikannya selama ini.

Advertisement

 

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Berita Terkait
Advertisement

Hanya Untuk Anda

Inspiratif & Informatif